M
mervekorcum

13.12.2013

6/10

ilk kitap gerçekten güzel gelmişti hikayeye o kadar dalmıştım ki anlatımın yavan olduğu kaçmış gözümden ki ilk kitap için yine de atlanabilir bir durum olsa da seriyi okudukça çocukken okuduğum epsilon yayınlarının ' Okumayın Günlüğümü , Neden Herkes Bana Karşı ? ' tarzındaki kitapları hatırlatmadı değil . orjinal bir hikaye olabilir ama aklımda kaln cümlesi yok bu da kitap için eksi bir durum bence .

Baskı: Alacakaranlık Seti (Alacakaranlık, Yeniay, Tutulma, Şafak Vakti)