T
tugbamila

24.09.2014

10/10

Bu kitabi fransizca olarak okudum, "Si je reste". Cok begendigim ve severek okudugum bir kitap, ve beni gercekten icine ceken bir hikayeydi. Devamini da okudugum icin, bu kitabi tavsiye ediyorum.

Baskı: Eğer Yaşarsam (If I Stay, #1)