
İyinin ve Kötünün Ötesinde
friedrich nietzsche
M
Merve Arslanalp
03.02.2014
10/10
Nietzsche anlaşılması çok zor bir düşünür yazılarında kendisi de bunu dile getiriyor zaten. bir kitabı bir defadan daha fazla okunmayı gerektiriyor çünkü her bir cümlesi ayrı anlamlar taşıyor ve sindire sindire okumak gerekiyor. ama nietzscheyi bir kere anladınız mı artık kolay kolay bırakamıyorsunuz onu.
Baskı: İyinin ve Kötünün Ötesinde