P
pamk-sekeer

30.09.2014

6/10

Sonu olmayan kitapları pek sevmiyorum,bununda sonu yarım kalmış gibiydi ama sonu haricinde boş vakitte okunabilecek eğlenceli bir kitap Ayrıntılı yorumum: http://pamuk-sekeer.blogspot.com.tr/2014/09/2-sonsuz-kitap-mutlulugu-blog-turu_28.html

Baskı: Çikolata Tadında Hayat