B
burcuu_03

05.10.2014

4/10

Yazar çok şiirsel, çok edebi bir dil kullanmak istemiş ama bu bazı yerlerde o kadar rahatsız edici boyuta ulaştı ki atlamak zorunda kaldım o sayfaları.Mesela Züleyha'nın mektupları. Hikayeyi zaten bilenlere de en ufak bir şey katmıyor kitap. Zaman kaybı olduğunu düşünüyorum.

Baskı: Aşkın Meali 1 Yusuf ile Züleyha