T
Taranis

26.07.2013

10/10

Yine muhteşemdi sevdiğimiz karakterlerin bolca olması cabası ama bir kılıçların fırtınası değildi tabiki . Kitapta şaşırtan ,hadi canım ! dedirten birkaç şey oldu . Yazarımız her kitapta illa bir iki sürpriz yapıyor alıştık artık . Bran'ın bölümlerini heyecanla okudum ama çok azdı Arya'nın da sonlara doğru sadece 2 bölüm vardı . Dany bölümlerinde sıkıldığımı ve gıcık olduğumu söylemeden edemeyeceğim . Jon Snow'un bölümleri ise bir harikaydı .

Baskı: Ejderhaların Dansı (Buz ve Ateşin Şarkısı #5, Kısım 2)