S
SiHiRLi_PeRi

07.12.2014

10/10

İkinci kitap beklentimin altındaydı ama bu üçüncü kitap,ilk kitap gibi cok güzeldi. Gabe <3

Baskı: Bir Kıvılcım Yeter (The Sullivans, #3)