B
betfln

18.02.2015

6/10

Siminya'nın blogunu okumayı çok seviyordum, kitabı çıkınca hemen aldım. Blogunu hala daha çok sevsem de güzel bir kitap, sevdim.

Baskı: Kız Kısmı