B
betfln

18.02.2015

7/10

Sonu güzel değildi, sevemedim bir türlü ama kitabın kendisi gerçekten güzel. Sadece savaş tasvirleri daha az olsaydı diye düşünmüyo değilim, karakterleri ise çok sevdim.

Baskı: Kumral Ada Mavi Tuna