B
betfln

17.02.2015

6/10

Edebiyat dersinde okurken hocaya yakalandığımı ve kitabımı kaptırdığımı hatırlıyorum, yer yer sıkıcıydı ama genel olarak akıcı bir kitap.

Baskı: Değirmenimden Mektuplar