alphonse daudet
17.02.2015
Edebiyat dersinde okurken hocaya yakalandığımı ve kitabımı kaptırdığımı hatırlıyorum, yer yer sıkıcıydı ama genel olarak akıcı bir kitap.
Baskı: Değirmenimden Mektuplar