
Albaya Mektup Yok
gabriel garcia marquez
M
minimall_ist
11.10.2014
9/10
Kısacık olmasına rağmen çok dokunaklı bir romandı. Kitap okumaktan ziyade tiyatro izliyormuşum havası yarattı bende. Kitapta, çok içimi burkan satırları paylaşmak istiyorum sizinle... Albay kahve tenekesinin tepesini kaldırdı ve yalnızca küçük bir kaşık kahve kalmış olduğunu gördü. ....karısı....fincanı almak için doğruldu. "Ya sen?" "Ben içtim," diye yalan söyledi albay.
Baskı: Albaya Mektup Yok