M
minimall_ist

11.10.2014

5/10

İlk başlarda bir türlü adapte olamadım kitaba, durup durup baştan aldım sayfaları. Sonra heyecan arttı ve merakla birleşince bir çırpıda bitiverdi. Naif bir kitaptı.

Baskı: Mino'nun Siyah Gülü