başar öztürk
14.10.2014
Çok keyifle okudum. 'babaya yazılmış intihar mektubu' şahaneydi. Birbirine teğet geçen hayatların gözümüze sokulmadan sakin sakin anlatılmasını da kurgusunu da beğendim. Edebi değil ama yüksek oranda zeka içerir bir kitap..
Baskı: Atanamayanlar