george r. r. martin
18.10.2014
Harikaydı.. 2. kısmı daha sonra okumak istiyorum çünkü seri bitmesin istiyorum :(
Baskı: Ejderhaların Dansı (Buz ve Ateşin Şarkısı, #5, Kısım 1)