r. k. lilley
14.10.2014
bence ikisinin de saçma hallerı kıtabı bozdu ve cok severek okumadım açıkçası .fazla büykler ıcın olan bır kıtap kapağına aldanıp kucuk çocuklara okutmayın . bu kıtaba dusuncelerım cok olumlu degıl yanı . bıtırecem dıe kendımı cok sıktım
Baskı: Uçuşta (Up in the Air #1)