D
doğa ece

14.10.2014

3/10

bence ikisinin de saçma hallerı kıtabı bozdu ve cok severek okumadım açıkçası .fazla büykler ıcın olan bır kıtap kapağına aldanıp kucuk çocuklara okutmayın . bu kıtaba dusuncelerım cok olumlu degıl yanı . bıtırecem dıe kendımı cok sıktım

Baskı: Uçuşta (Up in the Air #1)