S
serserikus

13.03.2015

8/10

Ben kitapta Bedreddin ile diğer filozoflar arasında kurulan ilişkilerin biraz zorlama olduğunu düşünüyorum. Spinoza ile yakın ilişkileri var ama Platon üzerinden Bedreddin'i okumanın çok sağlıklı olmadığı kanaatindeyim.

Baskı: Şeyh Bedreddin ve Varidat