
Hiçliğin Kıyısında (The Edge of Never #1)
j. a. redmerski
I
I was a Cullen
09.03.2015
10/10
Çok tarzım olan bir kitap mıydı? Nope. Bayıldım mı? Evettt! Kitabın konusu hakkında bir şeyler çıtlatmaktan çekiniyorum açıkçası çünkü en ufak cümleden büyük spoiler çıkabilir gibi geliyor. O sonu bei öldürdü öldürdü diriltti zaten. Alacağın olsun yazar =D (eed boşuna ağladım taam kes) Aşık olmayı ideal anlatmış bence okuduktan sonra birkaç dakika "Hiçliğin Kıyısında" kalakalıyorsunuz. İyi okumalar...
Baskı: Hiçliğin Kıyısında (The Edge of Never #1)