deborah hale
05.04.2012
Yeni bir yazar. okurken çok tat aldığımı söylemeliyim..Ama bana ters gelen şeyler vardı bu romanda..O yüzden kitabın puanını kırıyorum..Farklı bir uslubu var yazarın..
Baskı: Aşkı Sana Sakladım