H
hulyami

05.04.2012

7/10

Yeni bir yazar. okurken çok tat aldığımı söylemeliyim..Ama bana ters gelen şeyler vardı bu romanda..O yüzden kitabın puanını kırıyorum..Farklı bir uslubu var yazarın..

Baskı: Aşkı Sana Sakladım