P
pinar yeşil

22.02.2015

7/10

Çok fazla beğenemedim. Bir kaç etkili şiiri dışında...ama yine de 7 puan verdim kitaba.

Baskı: Yaşadıklarımdan Öğrendiğim Bir Şey Var