H
hAnAJks

29.10.2014

10/10

Hims... Buyuculeri seviyorum Cadilari kazanlari Ama bi parca yavas ilerlemesi bagzen sıkıcı oluyor ama her seye ragmen Kara Cadı Serinin ilk kitabi.olarak.cok iyidi. Ki bu Kitabimizi #blogger arkadaslarimiz.saolsunlar tur yapmislardi ki tur yapilcak.guzel bir.kitap... Karakterleri sevdim ki.kitabin #irlanda'da gecmesi benim.icin.ayri bi aşkti Kitap boyunca.en.sevdigim bir cumleyi yazmak istiyorum Branna'ya ait " Aşk büyüsüymüş ! Kıçımın aşk büyüsü ! "

Baskı: Kara Cadı (The Cousins O'Dwyer Trilogy - 1)