S
silaes

27.07.2013

5/10

tamam kabul ''aslolan sensin'' mesajları veren abudik gubidik kişiselgelişim kitaplarını okuya okuya manyak, beyinsiz,egoist ve şımarık zombilere döndük. Amma ve lakin bu kitap benim hoşuma gitti yahu. araya serpiştirilmiş öyküler kitaba hareket katmış. Adam İdeolojik olarakta görüşlerime yakın. Kitap bedavadan biraz pahalı alın okuyun okumasanız bile kitaplığınızda süs biberi gibi dursun bişey kaybetmezsiniz.

Baskı: Zorluklara Karşı Kendini Ateşle