M
Mervekoroglu

03.11.2014

8/10

Dili çok çok basit kaçsa da okuduğum ilk Naşide Gökbudak kitabıydı.Dram kraliçesi diyeceğim bundan sonra çünkü içinde yok yok:))Türk filmini de geçti ama merakla elinden bırakmadan 1 günde okuyabiliyorsun:))Ve şu an 2.kitabını da hemen alıp okumak istiyorum çünkü Şelanenin ne olacağını merak ediyorum:))Tavsiye olunur keyifli okumalar

Baskı: Şelale'nin Bez Bebeği