S
sütlü kahve

14.03.2015

3/10

Kitap güzel bir niyetle yazılmış olsa da ne hastalıklara ne de anılara derinlik katılmış. Herhalde hastaları korumak adına her şey aşırı yüzeysel geçilmiş. Aynanın bir de bu yüzünü görmek isteyen ama çok kaptırmak istemeyenler için okunabilecek bir kitap.

Baskı: Bakırköy Akıl Hastanesinden Anılar