nermin bezmen
08.11.2014
SIR Kitabının devamı niteliğini taşıyan bir kitap. SIR kadar heyecanlı olmasa da yazar yarım kalan hikayeyi bu kitapta sonlandırmış diyebilirim.
Baskı: Aurora'nın İncileri