kerstin gier
08.11.2014
ilk kitaba göre biraz daha iyiydi.olayların yavaş yavaş çözülmeye başlaması güzel.sonu ise şok ediciydi..3.kitap için sabırsızlanıyorum..
Baskı: Safir Mavi (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #2)