sâdık hidâyet
13.11.2014
Karanlık Oda en beğendiğim öykü oldu. Hoş bir dil, bitirdiğinizde bir sonraki öyküye geçebilmek için birkaç dakika durmanız gereken sizi kendi içine çok kolay çeken öyküler. Tavsiye olunur.
Baskı: Aylak Köpek