Y
Yildirimirem1

24.04.2014

10/10

Harika bir aşk romanıydı.Asi bir oğlan ve kendi halinde bir kızın hikayesini anlatıyor.Tabii kız karakter o kadarda 'kendi halinde değil' . İkinci kitabınıda kesinlikle okumak istiyorum ve herkese tavsiye edebileceğim harika bir roman.

Baskı: Tatlı Bela (Beautiful, #1)