M
müjgen

19.06.2014

8/10

kitabı sevdim aslında , ancak gözden geçirilmiş 2. baskı almama rağmen,okurken bezdirecek şekilde inanılmaz çeviri ve grammer hataları vardı. umarım ayaklı belada daha dikkatli olmuşlardır.

Baskı: Tatlı Bela (Beautiful, #1)