P
PrensesPeri
21.11.2014
10/10
uzun zamandır okumak istediğim seriye nihayet başlayabildim.kapak tasarımı çok hoş.cildine bayıldım. 3 akşam elime aldım ve bitirdim.bazen neden iş var diyorum.gömüldüğüm kitaptan gerçek dünyaya dönmek zor oluyor. bitirmeden rahat edemiyorum aklım orada kalıyor :) bu öyle bir kitaptı sevdim :) serinin diğer kitaplarıda çabuk bitecek sanki
Baskı: Yakut Kırmızı (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #1)
