serdar özkan
23.11.2014
Çok güzel bir kitaptı. Kitabın arka kapak yazısında yazdığı gibi simyacı tarzında bir kitap olmakla beraber simyacı kadar derin mesajlar yok. Fakat su gibi akan ve güzel mesajlar veren altı çizilecek birçok cümlenin olduğu bir kitap.
Baskı: Kayıp Gül (Kayıp Gül, #1)