A
archferda

17.03.2015

8/10

Çok akıcı, kolay okunan ve gerçekleri insanın yüzüne çarpan bir kitap, en etkileyici karakter ise kesinlikle keder, beğendim!

Baskı: Pembe ve Yusuf