
Karmaşık (Kördüğüm #2)
gena showalter
F
firebender
01.12.2014
8/10
İlk kitap kördüğümü okuyup serinin devamı olmayacak diye çok üzülmüşken ikinci kitap çıktı ve beni çok mutlu etti.Gena nın iblis serisi gibi değil bu seri daha teen-age yönelik bu kötü anlamda değil daha masum anlamında ,yoksa Gena çok grift bir dünya oluşturmuş basmış gaza gidiyor tüm kitap boyunca
Baskı: Karmaşık (Kördüğüm #2)