C
cglctn

13.12.2014

7/10

Hayat devam ediyor tarzında sıradan bir.hikaye ama bizden bir hikaye olduğundan sanırım au gibi akıyor. 170li sayfalara kadar ana karakterlerden ses seda olmasa da sıkılmadan, içine girerek ve merak ederek okuyor insan.

Baskı: Pembe ve Yusuf