
pablo neruda
24.08.2013
Tekrar okuyorum. Üstad Neruda kendi otobiyografisi olarak bu kitabı kaleme almış olsa ve pek çok enteresan hayat tecrübesini okurla paylaşsa da beni en çok zengin insan manzaralarına kendisinin şiirsel ve içten kaleminden şahitlik etmek etkiliyor. Bir kez daha bu ruhi doping ve pansumana ihtiyaç duyarak kitabı okumaya koyuldum. Aslında çok şey yazmak, alıntılar yapmak mümkün. Belki sonra ilavelerde de bulunabilirim. *Alan Yayıncılığın eski bir baskısından okudum kitabı, dizgisinde ciddi problemler okuma tadını hayli bazdu ama yine de buna değerdi. Sahaflardan ikinci el almayı seviyorsanız bu basımını almamanızda fayda var. *Bu kitabın akabinde yine tekrar okumayı planladığım Oktavio Paz'ın Yalnızlık Dolambacını okumak da hayli güzel olabilir arzu edenler için.
Baskı: Yaşadığımı İtiraf Ediyorum