K
Kelamdar

09.12.2014

9/10

Cemil Kavukçu'dan gerçekten çok iyi hikayeler... İnsanın bırakası gelmiyor. Bir de bakmışsınız ki içindesiniz hikayenin. Öykü sevenler için mutlaka okunması gereken bir kitap.

Baskı: Gemiler De Ağlarmış