cemil kavukçu
09.12.2014
Cemil Kavukçu'dan gerçekten çok iyi hikayeler... İnsanın bırakası gelmiyor. Bir de bakmışsınız ki içindesiniz hikayenin. Öykü sevenler için mutlaka okunması gereken bir kitap.
Baskı: Gemiler De Ağlarmış