A
Aylak Okur

19.12.2014

6/10

Ülkemizin geçmişini kültürünü öğrendiğim bir kitap.Genel kültür için faydalı, eğlenceli.Ama yazarın uslübunu beğenmedim.Halkı statülendirerek anlatmış.Ama kimin statüsüne göre?Bazı yerlerde de sürekli aynı şeyleri tekrarlamış.Açıkçası okurken biraz sıkıldım

Baskı: Bir Maniniz Yoksa Annemler Size Gelecek