P
pretty reader

20.12.2014

7/10

Kitap genel olarak güzeldi aslında ama kıza sinir oldum. Bi adam bi warner karar vermedi gitti. O kadar yeteneği var savaşta işine yarayabilecek ama tek yaptığı kendine acımak. Yani kitap iyiydi ama ilki daha iyiydi.

Baskı: Beni Bırakma (Bana Dokunma, #2)