
ken grimwood
Vasat bir kitap daha çıktı karşıma Ken Grimwood'dan bana. Sil Baştan kitabından sonra aynı tempoyu hiçbir kitabıyla yakalayamadım ve artık ona karşı tüm umutlarım da bu şekilde yitip gitti. Aslında değinmek istediği konu güzel , beynin keşfedilmemiş alanlarına takılan elektrotların insanda ne gibi bir tepkimeye yol açmasını deneylemeye çalışırlarken yazar burada hayal gücünü kullanıp bir kurgu oluşturmaya çalışmış. Ama bir şekilde çok yavaş işleyen ve tempoyu yüksek tutamayan bir kitap olmuş. Elektrotların ilk işleyiş kısmı çok ilgimi çekip yüksekçe sayfa sayısı okumama sebep olmuşken sonrasında aynı ilgiden yoksundum. Bu yazara bakmak istiyorsanız sadece Sil Baştan adlı kitabını önerebilirim , keyifli okumalar.
Baskı: Kayboluş