G
gunay1

27.08.2017

8/10

Klasik bir tarzda öyküsü var ama yazarın tasvirlerindeki güçlü anlatım size heyecan veriyor. Sırf bu yüzden okunmaya değer buluyorum.

Baskı: Merlin 1 : Kayıp Yıllar