D
doğa ece

13.08.2014

6/10

bu kitapta cidden gülmeyi çok beklemiyordum.yani kitabı alma amacım ankaralıyla olan ölüp bittiği ilişikisini öğrenmekti . cidden çok üzüldüm keşke daha iyi bi adam olsaydı ve ikisi evlenselerdi (: hem en iyisi de oydu talipleri arasında . valla dövme kısımlarında da sinir olmadım değil ama baya gıcık oldum ama inatla okumaya devam ettim . hem bi Fenerßahçeli nasıl bi kıza el sürer D: hiç yakışmadı valla bende fanatik fbliyim ve ankaralıyı kınıyorum!

Baskı: Allah Beni Böyle Yaratmış (Pucca Günlük, #3)