s. j. bolton
29.09.2012
İyiydi. Gerçekten iyiydi. Bir kadın yazardan, hem de birinci tekil şahısla yazan bir yazardan böyle bir roman beklemezdim doğrusu. Şiddetle tavsiyemdir.
Baskı: Kurban