Orman
Orman

harlan coben

B
black3

26.03.2015

4/10

biraz sürükleyici bir kitap.Ama diyaloglar başta olmak üzere çok sıradan geldi bana.sanırım bir dan brown,j.c.grange,stephen king anlatımı arıyorum ben zihnimde

Baskı: Orman