harlan coben
26.03.2015
biraz sürükleyici bir kitap.Ama diyaloglar başta olmak üzere çok sıradan geldi bana.sanırım bir dan brown,j.c.grange,stephen king anlatımı arıyorum ben zihnimde
Baskı: Orman