S
sevda sucu

03.04.2015

1/10

Eğer almadıysaniz bence kesinlikle almayın hayatta okuduğum en saçma kitaptı bence sırf vakit kaybı değil aynı zamanda kağıt israfı da kitap

Baskı: Jonh Sonuda Ölüyor