amy harmon
16.04.2015
Yine okurken ağlamama neden olan kitaplardan biri. Başlarken aslında bu kadar iyi olacağını düşünmemiştim. Yazarın akıcı, okurken içine alan çok güzel bir anlatımı var. Kesinlikle bende bir iz bırakan kitap oldu.
Baskı: Tersyüz