markus zusak
07.04.2015
kitabın bazı bölümlerinde ciddi ciddi içim bayıldı. ama genel olarak beğenilmiş bir kitap. konusu itibari ile sonunu getiriyorsunuz hemen.
Baskı: Kitap Hırsızı