S
seferat

28.10.2014

2/10

Of abi çok kötüydü ya! gerçekten inanılmaz kötüydü. olay yok, karakterlerin günlük hayatı yok, tutarlılıkları yok. tek bildikleri birbirlerinin üstüne atlamak, adamın külot yırtması, kadının ağzının suyu akması. kötüden öte. bazı diyaloglarını sevdiğim için 2

Baskı: Harika Piç (The Beautiful Bastard, #1)