tuna kiremitçi
28.03.2015
Akıcı, sürükleyici, kısmen düşündürücü, eğlenceli bir kitaptı. Okuduğum için çok şey kazandığımı düşünüyorum ama kaybettiğin bir şey olduğunu da düşünmüyorum. Nitekim beklentim olduğundan daha yüksek ve farklıydı.
Baskı: Gönül Meselesi