
Ali'm (Bir Türk Masalı, #2)
ışıl parlakyıldız (ışılca)
O
okursever-nejla
11.04.2015
10/10
Keşke bitmeseydi dediğim kitaplardan. Belki edebi bir katkısı yok ama hikaye son derece canlı ve gerçekçi anlatılıyor. Bir o kadar da içinde tutku, sevgi ve hayata dair konular barındırıyor. Çok beğendim gerçekten. Merakla devamını bekleyenlerdenim...
Baskı: Ali'm (Bir Türk Masalı, #2)