İstanbul
İstanbul

tuğba sayın

D
dünyabayatli

29.03.2015

10/10

Wattpad de arkadaşımın önerisiyle aylar önce bu kitapla karşılaştım ve çok beğendim. Sonra tekrar wattlad den okumuştum ki ben normalde gençlik kitapları okuyan biri değilimdir. Fakat bu kitap çok başka. Arka kapaktaki yazıdan çok daha fazlası var içerikte. Cümleler hızla akıp gidiyor, nasıl olduğunu anlayamadan olayların içine giriyorsunuz. Üstelik kurgusu da çok güzel. Ben çok sevdim, eh üç kez okumamdan da bellidir zaten. Şiddetle tavsiye ederim

Baskı: İstanbul