kimberley freeman
03.04.2015
Çok etkileyici bir kitaptı..Kahramanımız o kadar yoksul ve o kadar acı içinde yaşadı ki zaman zaman çok üzüldüm ama kitabın anafikri sanırım "elimizdeki gücün farkına vardığımızda çok şey yapabileceğimiz"di..
Baskı: Kır Çiçeği Tepesi